در مراسمی با حضور معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «رضا شهمرادی» به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان معرفی و از زحمات شش ساله «حجت اله خلیل زاده» مدیرعامل سابق قدردانی شد.

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، رضا رحیمی_معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم گفت: واحدهای تولیدی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استقرار می‌یابند باید در تثبیت اشتغال و ایجاد درآمدهای اقتصادی نقش ایفا کنند.

وی افزود: آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که توان ایجاد ظرفیت صادرات و اشتغال‌زایی بالا را دارا باشند، از حمایت‌ها و مشوق‌های لازم برخوردار خواهند شد.

رحیمی ادامه داد: بنگاه‌های کوچک که در زمینه صادرات فعال هستند و همچنین شرکت‌های صادرات محور و خوشه‌های کسب‌وکار که ظرفیت مناسبی برای توسعه صادرات به شمار می‌آیند، موردحمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به ظرفیت استان گلستان در ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: ایجاد شهرک‌ها و نواحی در این استان و سایر استان‌هایی که با محدودیت اراضی صنعتی مواجه‌اند می‌تواند در مناطق کمتر توسعه‌یافته صورت گیرد. با توجه به محدودیت‌های منابع آبی، استقرار واحدهایی که نیاز به منابع آبی کمتری دارند در این استان مورد تأکید است.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، یکی از برنامه‌های جدی این سازمان را شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد و افزود: فعال‌سازی واحدها راکد از طریق رفع مشکلات آنها با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی باید دنبال شود.

وی، خواستار بهره‌گیری از توان‌بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توانمندسازی ظرفیت‌های موجود از طریق آموزش و توانمندسازی واحدهای صنعتی، تورهای صنعتی، صادرات و برقراری و تعامل با دانشگاه‌ها شد و گفت: می‌توان در مناطقی که دارای جمعیت زیاد و ظرفیت مناسب برای ایجاد بنگاه‌های کوچک است، نواحی صنعتی را ایجاد تا زمینه اشتغال برای جوانان منطقه فراهم شود.

رحیمی با تأکید بر تکریم و احترام ذی‌نفعان شرکت‌های استانی، گفت: صاحبان صنایع ولی‌نعمت ما هستند و همه هم‌وغم ما باید تکریم و حمایت از آنان باشد.

ابراهیم کریمی_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت: تلاش‌ها و زحمات زیادی ر شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال‌های قبل برای تأمین زیرساخت و استقرار صنایع انجام شد.

وی بیان کرد: هم‌وغم مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی ستودنی است و این تلاش‌ها و زحمات را نمی‌توان نادیده گرفت. دغدغه‌مندی و پایبندی به مباحث تخصصی و دوری از مباحث حاشیه‌ای مانع از انجام مسئولیت‌های مدیریت این شرکت در سال‌های قبل نشد.

در ادامه حجت اله خلیل زاده_ مدیرعامل قبلی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی در رشد شاخص‌های اختصاصی شد.

وی افزود: توسعه شهرک‌های صنعتی علی‌آبادکتول، گمیشان و گنبدکاووس به‌عنوان یکی از موضوعات جدی این شرکت بوده و توسعه ۳ شهرک دیگر در استان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته خلیل زاده، طی شش سال گذشته ۲۶۳ قرارداد عملیات اجرایی زیرساختی با ۸۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، اجرایی و عملیاتی شد.

رضا شهمرادی_ مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان نیز در این مراسم گفت: انتظار است با توجه به ظرفیت‌هایی که شهرک یک هزار هکتاری اترک دارد، سازمان در خصوص تأمین و تقویت اعتبارات حمایت‌های لازم را داشته باشد.

شهمرادی بیان کرد: تلاش می‌شود با تعامل بخش خصوصی و دستگاه‌های دخیل در امر صنعت، آنچه که مطالبه به حق صنعتگران و فعالان اقتصادی استان است را ادا کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار