با حضور معاون شهرک‌های صنعتی ایران

۵ واحد تولیدی با حضور معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک صنعتی مینودشت به‌بهره‌برداری رسید.

۵ واحد تولیدی و صنعتی در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان24، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های تولیدی در مینودشت اظهار داشت: 5 واحد تولیدی به صورت متمرکز با حضور غلامرضا سلیمانی، معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک صنعتی شهرستان مینودشت به‌بهره‌برداری رسید.

حسینقلی قوانلو تصریح کرد: این طرح‌های افتتاح شده شامل اوراق فشرده چوبی با روکش ملامین در شهرستان بندرگز، تولید نان سنتی و کلوچه در فاضل‌آباد، تولید درب و پنجره «یو‌پی‌وی‌سی» در گنبدکاووس، تولید رنگ و رزین در گنبدکاووس و تولید فرآورده‌های گوشتی در شهرستان مینودشت است.

وی افزود: برای افتتاح این 5 طرح 11 میلیارد و 357  میلیون تومان هزینه شده و با بهره‌برداری از آن‌ها برای 114 نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری کمک به واحدهای تولیدی در استان گلستان را دنبال می‌کند.

قوانلو افزود: این کمیته می‌تواند با اختیاراتی که دارد از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی استفاده کند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد کمک و حمایت بیشتر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان بوده و از طریق بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل، موانع پیش روی حوزه تولید برداشته شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار