مدیرکل امور مالیاتی گلستان خبر داد

هزارجریبی گفت: صاحبان مشاغل و اصناف تا ۱۵ تیر فرصت دارند که اظهارنامه الکترونیکی خود را در سال ۹۹ به سیستم امور مالیاتی استان گلستان تسلیم کنند.

۱۵ تیر آخرین مهلت برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر هزارجریبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آن دسته از صاحبان مشاغل و اصناف که نتوانستند اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند تا 15 تیر فرصت دارند که اظهار نامه الکترونیکی خود را در سال 99 به سیستم امور مالیاتی استان تسلیم کنند.

 

مدیرکل امور مالیاتی گلستان  ادامه داد: باید تا پایان خرداد این اظهارنامه ها تسلیم می شد ولی به دلیل کرونا ستاد کرونا مصوب کرد که این تاریخ تا 15 تیر تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.

 

هزارجریبی تاکید کرد: همچنین مودیانی که مشمول مالیات بر  ارزش افزوده هستند مکلف هستند اظهارنامه فصل بهار خود را که  در قالب ارزش افزوده کالا از محل فروش کالا دریافت کردند به امور مالیات تحویل دهند و به این منظور تا 15 تیرماه فرصت برای این مودیان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: صاحبان اشخاص حقوقی، موسسات و صاحبان املاک استیجاری تا پایان تیر فرصت دارند که اظهار نامه مالیاتی سال 99 را تسلیم کنند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: عدم تسلیم اظهارنامه جرائمی را در پی خواهد داشت و شرط بهره مندی از هر نوع معافیتی تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر است و پس از آن مودیان مشمول جریمه خواهند شد.

 

هزارجریبی خاطرنشان کرد: امروز و فردا کارمندان ما تا ساعت ۱۹ و در ۱۵ تیر تا ساعت 21 شب در محل کار حضور دارند و گرچه نیاز به مراجعه حضوری مردم به ادارات امور مالیاتی نیست ولی با این وجود برای همراهی با مردم در محل کار حاضر هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار