مدیرکل امور مالیاتی گلستان مطرح کرد

مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت: صاحبان مشاغل در استان امسال حدود ۶۳ هزار اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند.

ارائه حدود ۶۳ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، علی اصغر هزارجریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ثبت اظهارنامه مالیاتی مشاغل در گلستان اظهار داشت: میزان ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل 103 درصد در استان گلستان افزایش یافت.

وی افزود: صاحبان مشاغل تا 31 خرداد، پایان زمان تعیین شده حدود 63 هزار اظهارنامه ارائه دادند که 103 درصد بیشتر از پارسال است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان تصریح کرد: در سال گذشته صاحبان مشاغل در استان گلستان بیش از 61 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی ارائه کرده بودند.

هزارجریبی اظهار کرد: اشخاص حقوقی، شرکت‌ها و صاحبان املاک استیجاری هم تا 31 تیر ماه برای ارائه اظهارنامه الکترونیکی مهلت دارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: شماره تلفن گویای 1526 برای پاسخ به سئوالات در خصوص اظهارنامه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت کامل الکترونیکی بوده و نیاز به حضور در اداره مالیات نبوده و این مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان با بیان اینکه مالیات یکی از منابع مهم درآمدی دولت تلقی می‌شود، گفت: امیدواریم که امسال همچون سال گذشته مردم عزیز استان، در زمان تعیین شده اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیاتی کرده و این سازمان را برای پبشبرد اهداف دولت که در واقع همان خدمت‌رسانی به مردم است، یاری کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار