مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۸۵ دستگاه کامیون حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان گلستان را بر عهده دارند.

اعزام ۸۵ دستگاه کامیون به بندرامام(ره) برای حمل کالا به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشتی های زیادی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و حجم زیادی بار و نهاده‌های دامی منتظر بارگیری کامیون ها و تخلیه از بندر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: حجم زیادی از این بار مختص گلستان بوده که باید به استان حمل شود.

وی بیان کرد: در ۱۵ روز گذشته حدود ۶۵ دستگاه کامیون به مقصد گلستان در امر بارگیری مشارکت داشتند که با تلاش معاونت حمل و نقل و اداره کالا و شرکت حمل و نقل این تعداد به ۸۵ دستگاه کامیون رسیده است.

میقانی اضافه کرد: طبق آخرین آمار ۱۲ هزار تن بار در بندر امام باقی مانده و از رانندگانی که ناوگان باری مناسب دارند تقاضا می کنیم برای حمل بار و مایحتاج مردم استان به بندر امام مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده گلستان گفتد: یکی از تدابیری که سازمان راهداری برای کل کشور در نظر گرفته این است که همه شرکت های حمل و نقل از کل کشور بتوانند با اتخاذ تمهیدات سامانه‌ای از استان خود بارنامه صادر کنند لذا در این زمینه نشست‌هایی با شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی کارفرمایی انجام شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است و به زودی کار سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات برای تشویق رانندگان دادن لاستیک تشویقی برای هر سه بارنامه است و علاوه بر آن سازمان راهداری برای این ناوگان سوخت تشویقی در نظر گرفته است.

گفتنی است بندر امام خمینی (ره) در بین دیگر بنادر کشور بیشترین سهم را در عملیات تخلیه و بارگیری به خصوص در دو بخش کالاهای اساسی و فرآورده‌های نفتی به خود اختصاص داده‌است و جزو فعال‌ترین بنادر کشور به شمار می‌آید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار