از رایزنی افزایش سهمیه برق در گلستان تا جریمه ۱۳ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در گرگان از جمله اخبار مهم سه شنبه پانزدهم تیرماه در گلستان بود.

از روند صعودی ابتلا به کرونا تا رایزنی افزایش سهمیه برق در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​گلستان ما، فرماندار گرگان از تشکیل ۱۶۰ پرونده کالای قاچاق توسط بازرسین صمت و مرکز بهداشت خبر داد و گفت: در مجموع ۱۳ میلیارد ریال جریمه به این پرونده ها تعلق گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در پنج واحد مسکونی در شهرستان آزادشهر خبر داد. 

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در جلسه مجمع والیبال گلستان گفت: مردم ما در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید و به مراتب شرایط بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ ها بهتر خواهد بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۳۰۸ نفر در سیلاب آزادشهر خبرداد و گفت: همچنین در این حادثه ۷۷ واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

استاندار گلستان با اشاره به طرح اعطای تابعیت و صدور شناسنامه برای فرزندان ناشی از ازدواج زنان ایرانی با اتباع گفت: صدور شناسنامه برای اتباع خارجه در گلستان تسریع شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: اگر نتوانیم مشکلات توتون کاران را برطرف کنیم ممکن است سرنوشتی مشابه پنبه در انتظار این ظرفیت گلستان باشد.

فرماندار گرگان از تاثیر مستقیم برق در تامین آب گرگان خبر داد و گفت: قطعی برق به تاسیسات چاه های آب گرگان ضربه سنگینی وارد می کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۳۰ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر خم در پنج کارگروه تخصصی در گلستان برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اعلام روند افزایشی شیوع کرونا در این استان گفت که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شدند و تعداد کرونایی‌های بستری در گلستان به ۴۲۸ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار