از ورود بیش از ۲۰۰۰ کامیون کالاهای اساسی به گلستان تا ممنوعیت خروج گندم از جمله اخبار مهم چهارشنبه شانزدهم تیرماه در گلستان بود.

از ورود بیش از ۲۰۰۰ کامیون کالاهای اساسی به گلستان تا ممنوعیت خروج گندم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیش از دو هزار کامیون حامل کالاهای اساسی در یک ماه اخیر وارد گلستان شد.

*** نصیری گفت: ۸۰ تا ۱۰۰ مگاوات در گلستان می توانیم مدیریت مصرف کنیم و این مسئله را به توانیر نیز اعلام کردیم.

*** آریان پور گفت: مخزن سد نرماب آماده است وباید شبکه آن تکمیل شود و بتوانیم فشار کم آبی را از روی استان گلستان برداریم.

*** ایری از حفر ۱۹ حلقه چاه کردکوی و عدم اتصال یکی از این چاه ها به شبکه آب شرب گلایه کرد.

*** کوهساری گفت: گلستان تشنه است و مشکل آب شرب دارد و تقاضا و انتظار ما از آب منطقه ای و فاضلاب شهری گلستان توزیع مناسب آن است.

*** شادمهر با تأکید بر اینکه مردم از قطعی بدون برنامه برق ناراضی هستند، گفت: استان گلستان در خصوص برق باید استقلال داشته باشد.

*** مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: تاکنون ۶۰ فضای آموزشی که ظرفیت تجاری‌سازی داشتند تجاری‌سازی شده و یا در حال تجاری‌سازی هستند.

*** رییس مرکز بهداشت گلستان گفت که تاکنون گزارشی از وجود آلودگی در آب شرب گرگان و یا ابتلا به بیماری احتمالی ناشی از آلودگی مانند بیماریهای حاده روده‌ای در این استان مشاهده نشد.

*** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اعلام روند افزایشی شیوع کرونا در این استان گفت که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شدند و تعداد کرونایی‌های بستری در گلستان به ۴۲۸ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار