امام جمعه موقت گرگان گفت: هر حرف، سخن و مطلبی را نباید بدون ارزیابی رد یا منتشر کرد و رد یا انتشار هر سخن بدون ارزیابی و تحقیق، نشانه جهل و نادانی است.

انتشار اخبار بدون آگاهی نشانه جهل و نادانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار کرد: امنیت، رفاه و عدالت اجتماعی مولفه‌های مهم اجتماع بوده که مورد نیاز همه بشریت است.

امام جمعه موقت گرگان توضیح داد: ناامنی و اضطراب برای همه مضر بوده و همه انسان‌ها از ظلم و تجاوز به حقوق می‌رنجند و رفاه هم مورد نیاز عموم است.

وی بیان کرد: در سایه ایمان به خدا و علم، رفاه و آسایش برای مردم به وجود می‌آورد.

حجت‌الاسلام برقرار ادامه داد: قرآن در همه زمینه‌های دینی، اقتصادی، سیاسی و غیره برنامه دارد و ما آن طور که باید این گنجینه بزرگ را نشناختیم.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به دستگیری عاملان انتشار برخی شایعات در گلستان گفت: این شایعات و مباحث از اساس حقیقت ندارد و تلاش دشمن برای ناامن جلوه دادن جامعه است و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، آرامش جامعه را تامین کرده و خانواده‌ها نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی بیان کرد: هر حرف، سخن و مطلبی را نباید بدون ارزیابی رد یا منتشر کرد و رد یا انتشار هر سخن بدون ارزیابی و تحقیق، نشانه جهل و نادانی است.

حجت‌الاسلام برقرار توضیح داد: نشانه انسان خردمند آن است که نسبت به آنچه که می‌گوید آگاه بوده و به آن هم عمل کند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: این امام بزرگوار در مناظرات علمی با عالمان فرقه‌های اسلامی در مسائل کلامی و فقهی بسیار ماهر و چیره دست بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار