وبلاگ «معبر سایبری فندرسک» نوشت:

چند روزی میشه که با افشاگری شبکه صدای آمریکا که مهدی فلاحتی مجری اونه ماجرای سعید طوسی که یکی از قاریان برجسته قرآنه بر سر زبان ها افتاده.

مشکل از قرآن است نه سعید طوسی!

چند روزی میشه که با افشاگری شبکه صدای آمریکا که مهدی فلاحتی مجری اونه، ماجرای سعید طوسی که یکی از قاریان برجسته قرآنه بر سر زبان ها افتاده.

 

شاید شماهم مثل خیلی های دیگه بگید مشکل از سعید طوسیه و مهدی فلاحتی راست گفته اما من میگم مشکل از قرآنه نه سعید طوسی!

 

دلایل من برای اینکه مشکل از قرآنه نه سعید طوسی ایناست :

 

مشکل از قرآن است که برای تخریب کردن آن، کتاب آیات شیطانی را می نویسند تا به مردم بگویند این قرآن چه آیات خطرناکی برای هدایت شما دارد.

 

مشکل از قرآن است که عده ای مدام تلاش می کنند تا آیات جهاد آن را از آن جدا کنند تا به این وسیله دیگر کسی به فکر دفاع از حقوق مظلومین نباشد.

 

مشکل از قرآن است که هر چند وقت یکبار برخی حقوق بگیران کفار برگه های آن را پاره می کنند و این کتاب را آتش می زنند و تمام تنفرشان را از آن خالی می کنند.

 

مشکل از قرآن است که برخی برای فرار از شکست و فریب دادن آن آیات آن را بر سر نیزه می کنند و با این کار بین انسان ها نفاق ایجاد می کنند.

 

مشکل از قرآن است که روزی قاری برجسته آن را در منا به کام مرگ می کشانند و روز دیگر آبروی قاری دیگر آن را برای تخریب قرآن می برند.

 

مشکل از قرآن است که مجری دروغگوی یک شبکه ضد قرآنی که در پرونده ننگین خود تجاوز وحشیانه به همکار خود را دارد، علیه قرآن قد علم می کند.

 

و باید بهتر بگویم شاید اصلی ترین دلیل اینکه مشکل از قرآنست اینست که گوینده آن گفته:

 

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ 

 

(بى‏ تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‏ ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود) الحجر مبارکه 9.

 

بنابراین اگر این قرآن کلام خدا نبود و آیات جهاد نداشت و انسان ها رو به راه راست هدایت نمی کرد امروز این همه مخالف نداشت و این همه جنجال هم بخاطرش به پا نمی شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار