تفاهم‌نامه همکاری طرح ملی مشاغل خانگی بین جهاد دانشگاهی واحد استان گلستان و اداره کل پست گلستان به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه طرح ملی مشاغل خانگی بین جهاددانشگاهی و پست گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، ابراهیم شهبازی، سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز اصلی شامل شناسایی، آموزش و توانمندسازی و اتصال به بازار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در کشور اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد، افزود: سهمیه استان گلستان در این طرح ۲۳۰۰ نفر است.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان بیان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه پیشران‌های استان، می‌توانند محصول تولیدشده را تحویل اداره پست دهند تا به مقصد مورد نظر ارسال شود. این اتفاق می‌توانند الگوی خوبی برای استان‌های دیگر باشد.

شهبازی یادآور شد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور دارد و اقدامات مهمی انجام داده که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در استان گلستان نیز استفاده کنیم.

مهرداد جلالی، مدیرکل پست استان گلستان نیز در این جلسه گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه، اتصال بین تولیدکننده و بازار فروش با کمک پست است. این مسئله می‌تواند کسب‌وکار تجارت الکترونیک را رونق دهد.

وی افزود: امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی گلستان که مجموعه بسیار توانمندی است، این اتفاق مهم و خوب در استان شکل بگیرد.

جلالی خاطرنشان کرد: در حوزه تسهیل گری و پشتیبانی، آموزش، حوزه تجارت الکترونیک، اتصال به بازار و... می‌توانیم همکاری‌های خوبی با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار