از ورود دو شهید خوشنام به گلستان تا محدودیت فعالیت اصناف استان از جمله اخبار مهم شنبه نوزدهم تیرماه در گلستان بود.

از ورود دو شهید خوشنام به گلستان تا محدودیت فعالیت اصناف استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز با استقبال جمعی از مسئولان و مردم وارد شهر گرگان شد.

***استاندار گلستان از بازگشت محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز در ۸ شهرستان و وضعیت نارنجی در ۴ شهرستان دیگر، همه پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی باید در این شهرها رعایت شود.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۲۴ هزار دوز واکسن وارد استان شده که بیش از ۹۹ هزار دُز آن تزریق شده است.

***رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، امروز فردی دستگیر شد که در گرفتن امضا و اثر انگشت از دیگران و استفاده از آن در دادگاه به نفع کسی که از او پول می‌گرفت، مهارت داشت.

 

***استاندار گلستان از سفر وزیر نیرو به استان برای پیگیری موضوع قطعی آب و برق خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم از وزارت نیرو مجوز بگیریم که برق شهر گرگان قطع نشود زیرا تا زمانی که برق قطع شود با مشکل قطعی آب هم روبرو خواهیم شد.

*** حجت الاسلام کوهساریان گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم در گلستان در دو بخش غرب و شرق گلستان برگزار می شود.

*** ​بلبلی از تداوم هوای نیمه ابری و بارش پراکنده باران تا پایان هفته در گلستان خبر داد.

 

***مدیر امور آب و فاضلاب کلاله از ۴۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شُرب در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به دلیل کاهش آب‌دهی چشمه‌ها و افت دبی چاه‌های تامین کننده آب شُرب خبر داد و گفت: هم اینک ۳۸۰ لیتر برثانیه آب شُرب در کلاله مصرف می‌شود.

*** سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس از پیش بینی ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای پروژه نیمه تمام مرکز فنی حرفه‌ای دولتی بانوان این شهرستان درسال جاری خبر داد و گفت که تکمیل این مرکز آموزشی به ۷۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

*** رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن گفت که علاقه‌مندان حیات وحش ۲ قلاده توله گربه جنگلی کوچک و ناتوان را برای تیمار و تغذیه به محیط‌بانان این شهرستان تحویل دادند.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دیزل ژنراتورها جوابگوی ۴۰ تا ۴۵ درصد نیاز برق بیمارستان‌ است و عملاً نمی‌توان از آنها برای سرمایش استفاده کرد، به همین دلیل با قطعی برق بیماران با مشکل گرما روبه‌رو می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار