حجت‌الاسلام و المسلمین «عباسعلی گرزین» امروز یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰، در اردوی آموزشی یک روزه عفاف و حجاب در جمع مردم کوی شریعتی گرگان با اشاره به توطئه‌های دشمن در خوزه عفاف و حجاب، اظهار کرد: دشمنان با پروژه‌هایی نفوذ فرهنگی را عملیاتی کرده‌اند که مهم ترین آن‌ها حیازدایی و تخریب عفت عمومی جامعه است.

سناریوی بی حجابی و حذف چادر در دستور کار دشمنان قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایبنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه یکی از مسائل مهم اسلامی، موضوع حجاب و عفت مسلمانان به خصوص زنان بوده که در آیاتی از قرآن به ضرورت و احکام آن اشاره شده است، تصریح کرد: سناریوی بی حجابی و حذف چادر در دستور کار دشمنان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حیا و غیرت، زیربنای حجاب و عفاف در جامعه است و چادر پشت دشمن را می‌لرزاند.

حجت‌الاسلام و المسلمین گرزین با تاکید بر اینکه با نگاه بر تاریخچه حجاب در کل اقوام و ادیان از گذشته تا حال، در می‌یابیم که پوشش و حجاب در همه آنها به صورت اولویت جدی مطرح بوده است، افزود: به عنوان مثال دو هزار سال قبل از اسلام در سنگ نگاره‌های تخت جمشید می‌بینیم که لباس زنان گشاد، روسری بلند و با حجاب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال حذف پوشش همه زنان مسلمان و غیرمسلمان است، ابراز کرد: لذتی که از بی حجابی به دست می‌آید ذلت است.

وی با بیان اینکه قیام مردم مشهد در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ علیه کشف حجاب یادآور روزی است که مردان و زنان باایمان با شهامت و غیرت به پا خواستند تا ظلمی را که توسط رژیم دست نشانده پهلوی بر زنان سرزمین ایران شده بود از میان بردارند، اذعان کرد: مردم مشهد با نثار جان خود به تمامی دنیا نشان دادند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار