مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: همه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک استیجاری فرصت دارند تا پایان تیرماه اظهارنامه عملکرد ۱۳۹۹ خود را تحویل سیستم مالیاتی دهند.

پایان تیرماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر علی اصغر هزارجریبی شامگاه یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک استیجاری فرصت دارند تا پایان تیرماه اظهارنامه عملکرد ۱۳۹۹ خود را تحویل سیستم مالیاتی دهند و اگر اظهارنامه خود را در زمان مقرر تحویل ندهند هم از مزایای قانونی بی‌بهره شده و هم این امر مشمول جرائم غیر قابل بخشش خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان به مودیان توصیه کرد تسلیم اظهارنامه را به دقایق پایانی واگذار نکرده و سریع تر نسبت به تحویل اظهارنامه الکترونیکی خود اقدام کنند.

وی همچنین بیان کرد: مودیانی که دارای بدهی قطعی شده هستند تا پایان تیرماه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند که اگر از زمان اعلام برگه قطعی، ظرف مدت یک ماه، بدهی پرداخت شود ۱۰۰ درصد جریمه بخشیده خواهد شد.

هزارجریبی افزود: افرادی که قبلاً برگه قطعی به آنها ابلاغ شده و به سیستم مالیاتی بدهکار هستند اگر تا پایان تیرماه بدهی خود را پرداخت کنند تا ۷۰ درصد جرائم بخشیده شود.

وی ادامه داد: آن دسته افرادی که دارای بدهی مالیاتی هستند از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به ادارات و پرداخت اصل بدهی نسبت به بهره مندی از مزایای بخشودگی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار