جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گفت: خط انتقال آب شرب روستای مرزی بالکور واقع در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اتمام پروژه خط انتقال آب شرب در روستای مرزی بالکور شهرستان مراوه تپه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی؛ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در گفتگو با خبرنگار مابا بیان این که رفع مشکل و تامین آب شرب سالم و پایدار روستاهای هدف، یکی از ماموریت های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، اظهار کرد: این قرارگاه با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی متولی، خیرین و اهالی محترم روستاها، اقدام به رفع مشکلات آب شرب روستاها می کند.

وی افزود: خط انتقال آب شرب روستای مرزی بالکور واقع در شهرستان مراوه تپه به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نوروزی ادامه داد: در این پروژه که خط انتقالی به طول 2 کیلومتر از ارتفاعات تا روستا ایجاد شد، مشارکت اهالی روستا بسیار چشمگیر بود، بطوری که در برخی مسیرها به علت صعب العبور بودن و عدم امکان رفت و آمد بیل مکانیکی، مردم با استفاده از ابزار سبک مثل بیل و کلنگ اقدام به حفر کانال کردند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا با بیان این که طبق توافقی که با اداره آب و فاضلاب استان انجام گرفته است، منبع بتنی 50 متر مکعبی این پروژه همزمان با ایجاد خط انتقال، احداث گردید، افزود: در ادامه، ترمیم شبکه داخلی آب روستا توسط اداره آب و فاضلاب در حال پیگیری و بهسازی چشمه برعهده قرارگاه پیشرفت و آبادانی بوده که این مرحله هم توسط قرارگاه انجام شده است.
 


نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: ان شا، الله با بهره برداری از این پروژه مردم از آب شرب پایدار و سالم برخوردار خواهند شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار