نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه و تنش بی آبی و بی برقی مردم را کلافه کرده است، گفت: به دلیل کمبود منابع آبی دامداری در منطقه گنبدکاووس و داشلی برون از بین رفت و دیگر دامداری در این منطقه اتفاق نمی افتد.

کمبود منابع آبی دامداری را در گنبدکاووس از بین برد

به گزارش ساجد خبر، امانقلیچ شادمهر عصر امروز در جلسه اضطراری نمایندگان استان گلستان با موضوع آب و مشکلات آبرسانی اظهار کرد: دامداری در منطقه گنبدکاووس و داشلی برون از بین رفت و دیگر دامداری در این منطقه اتفاق نمی افتد و تنش بی آبی و بی برقی مردم را کلافه کرده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بخشی از داشلی برون از تنش آبی، بی مدیریتی و بی آبی هجوم می آورند و دیگر چیزی نداریم که بیان کنیم.

وی تصریح کرد: 40 روز است که هیرمند رنگ آب را ندیده و روستاها با تانکرهای آب و فاضلاب و سپاه تأمین می شود و 800 هزار تومان برای هر یک پول پرداخت می شود.

شادمهر یادآور شد: خشکسالی در منطقه شمال استان وجود دارد که امیدوارم با کارهایی که آب و فاضلاب استان پیگیری می کند این تنش ها برطرف شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعرفه های زیادی در حوزه آب بندان ها وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اینکه اعتبارات تخصیص پیدا نمی کند برای مردم مرزی ما قانع کننده نیست، در روزهای گذشته در منطقه اترک سیلاب آمده بود مسئولان بخشداری بیان می کنند که این سیلاب هدایت نشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار