حق شناس گفت: در هفته گذشته روزانه حداکثر ۶ فوتی کرونایی داشتیم و این میزان در هفته جاری ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به ۱۲ نفر رسیده است.

افزایش ١٠٠ درصدی میزان مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی گلستان/ تعزیرات خوب عمل نکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (شنبه ٢ مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: محدودیت ها اثرگذار بود ولی آنگونه که انتظار داشتیم که این محدودیت ها باعث کاهش بار بیماران کرونایی شود اتفاق نیفتاد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در روز گذشته در تمام تجمعات مذهبی و غیرمذهبی باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود اما در استان شاید به دلیل طولانی شدن اپیدمی کرونا دچار عادی انگاری شدیم.

 

حق شناس متذکر شد: در محور ناهارخوران شاهد آن بودیم که خودروها با پلاک های مختلف حضور دارند و این افراد باید جریمه شوند.

 

وی افزود: در 52 نقطه که پلاک شمار نصب شده است نسبت به هفته گذشته 35 درصد حضور مسافران به استان گلستان کاهش یافت و اگر محدودیت ها اعمال نمی شد بالغ بر 25 درصد بار حضور مسافران افزایش می یافت.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: اصناف به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و باید نظارت بیشتری بر این اصناف داشته باشیم.

 

وی افزود: در شهر گنبدکاووس بیش از 300 بیمار بستری کرونایی داریم و باید تلاش کنیم که بار بستری بیماران کرونایی کاهش یابد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در هفته گذشته روزانه حداکثر 6 فوتی کرونایی داشتیم و این میزان در هفته جاری 100 درصد افزایش یافته و به 12 نفر رسیده است.

 

حق شناس افزود:  از نظر ما تعزیرات نسبت به نظارت و اعمال جریمه اصناف در خصوص مصوبات ستاد استانی کرونا و مسئله رعایت پروتکل های بهداشتی خوب عمل نکرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار