کبیر گفت: تا آخر هفته اگر نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام بیشتری نداشته باشیم وضعیت گلستان از نظر شیوع کرونا وخیم تر می شود.

​تا پایان هفته وضعیت گلستان وخیم تر می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدجواد کبیر» صبح امروز (شنبه ٢ مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تا آخر هفته اگر نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام  بیشتری نداشته باشیم وضعیت گلستان از نظر شیوع کرونا وخیم تر می شود.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: پیشنهاد ما این است که از طریق نیروهای بسیح جامعه بالای 60 سال در مناطق روستایی با همکاری دهیاران به صورت محله محور احصاء و واکسیناسیون این افراد جدی تر در دستور کار قرار بگیرد.

 

کبیر تاکید کرد: در شهرهای ترکمن نشین مجوز واکسیناسیون افراد بیش از 50 سال را دریافت کردند و تلاش ما این است که بتوانیم واکسیناسیون را در جامعه گسترش دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نیازمند ایجاد کمپین شهرستانی با مشارکت شورای اسلامی شهر، بسیج، اصناف و گروه های مختلف هستیم و همه باید به این مسئله توجه داشته باشند تداوم این شرایط وضعیت اقتصادی را وخیم تر می کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این ایام برخورد با متخلفان افزایش یافته است، بیان کرد: از ظرفیت شبکه های اجتماعی باید در راستای توسعه واکسیناسیون و اثرگذاری آن به کارگیری شود.

 

کبیر به رویکرد اقناعی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: مردم باید آگاه باشند که وضع موجود به نفع هیچ یک از ما نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار