حق شناس به بحران های مختلف گلستان در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: همراهی دادگستری گلستان در مهار بحران ها ستودنی است.

همراهی دادگستری گلستان در مهار بحران ها ستودنی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه 2 مرداد) در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار کرد: در شورای تامین استان گلستان رئیس کل دادگستری و دادستان  مرکز استان دو عضو موثر به شمار می روند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در طول دو سال اخیر کلکسیونی از حوادث مختلف داشتیم و طبیعتا اگر شورای تامین به ویژه بخش قضایی همکاری نمی کردند هر یک از تنش ها می توانست به یک چالش فرا استانی تبدیل شود.

 

حق شناس یادآور شد: در استان گلستان 16 قوم با افکار و اعتقادات مختلف و سلایق مختلف در کنار هم زندگی می کنند و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند وحدت و انسجام در گلستان زبانزد است.

 

وی افزود: در ایام کرونا پیش از آنکه ستاد ملی کرونا نسبت به محدودیت ها تصمیم گیری کند در اسفند 98 نسبت به اعمال این محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام کردیم و این مهم باعث شد که میزان فوت بیماران کرونایی که 50 تا 60 نفر در هر روز گزارش می شد کاهش پیدا کند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: به لحاظ مکان زندان در استان گلستان با محدودیت شدیدی رو به رو هستیم، مکان زندان در گنبدکاووس یک ورزشگاه است و باید نسبت به ساخت یک زندان در این منطقه اقدام شود.

 

حق شناس به ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در مجموعه دادگستری استان گلستان در این زمینه صورت گرفته است.

 

وی به مدیریت بحران مرغ در استان اشاره کرد و افزود: همراهی دادگستری استان گلستان در این زمینه موثر بود.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: اگر بسیاری از مشکلات در استان مدیریت نمی شد می توانست به یک چالش فرا استانی تبدیل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار