سنگدوینی گفت: شرکت های بیمه ای با طرح هایی که دارند می توانند پشتیبان های خوبی برای بیماران مبتلا به سرطان در گلستان باشند و خیران نیز می توانند در کنار تمام فعالیت هایی که انجام می دهند بیماران را تحت حمایت خود از طریق بیمه های حمایتی قرار دهند.

طرح جالب فعال صنعت بیمه برای خیران سلامت گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، استان گلستان به عنوان یکی از قطب های سرطان کشور بوده که دغدغه همیشگی مسوولان کنترل و پیشگیری از دردهای فراوان این بیماری است.

سرطان علاوه بر اینکه جان افراد درگیر به خود را همیشه مورد تهدید قرارداده در سال های اخیر با توجه به افزایش هزینه های درمان معیشت و بحث های اجتماعی خانواده های درگیر به این بیماری را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و به نوعی برای طبقه متوسط جامعه زندگی را سخت تر کرده است.

خیران سلامت در گلستان در حد توان به موضوع حمایت از خانواده ها و بیماران سرطانی پرداخته اند اما موضوعی که مانند جلوگیری از بیماری های این چنینی مهم است تلاش برای حمایت از اقتصاد این خانواده ها است.

ناصر سنگدوینی فعال صنعت بیمه گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: صنعت بیمه از جمله فعالیت هایی است که تاکنون و آن گونه که باید در بین مردم گلستان جا نیفتاده است.

وی افزود: باید نسبت به مزیت های بیمه و فرآیندهایی که می تواند کمک کننده باشد در جامعه فرهنگ سازی بیشتری شود تا مردم آگاه شوند در مواجه با مشکلات می توانند از چه کمک هایی برخوردار شوند.

فعال صنعت بیمه گلستان عنوان کرد: ما کارهای زیر بنایی وتحقیقاتی را در این زمینه انجام داده ایم و معطوف به کارهای اجرایی نشده ایم و توانستیم راهکارهای جدیدی را برای جلوگیری از فشارهای اقتصادی ناشی از مشکلات را پیدا کنیم.

سنگدوینی بیان کرد: همه می دانند گلستان یکی از قطب های سرطان در بین مردم است و راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از این بیماری در حال اجراست اما یکی از راهکارهای میان مدت برای ایجاد حمایت های مالی از خانواده های مبتلا به این موضوع در گلستان است.

وی گفت: خیران سلامت در گلستان واقعا در حال کمک کردن هستند و در برخی از زمینه ها حتی در کشور سرآمد هستیم اما یکی از راهکارهایی که می توانند به آن ورود کنند بحث حمایت های بیمه ای از خانواده های مبتلا به سرطان در استان است.

فعال صنعت بیمه یادآورشد: وقتی خانواده ای درگیر بیماری صعب العلاج می شود تا مدت طولانی بحث هزینه های این بیماری مطرح می شود که شاید نتواند به صورت مداوم به خیران مراجعه کند یا خودش آن ها را بپردازد اما خیران با هزینه ای که در حوزه بیمه می توانند پرداخت کنند حداقل بخشی از درد این بیماران کمتر می شود.

سنگدوینی تصریح کرد: شرکت های بیمه ای با طرح هایی که دارند می توانند پشتیبان های خوبی برای بیماران مبتلا به سرطان در گلستان باشند و خیران نیز می توانند در کنار تمام فعالیت هایی که انجام می دهند مناطقی که درگیر این بیماری هستند را شناسایی و آن ها را تحت حمایت خود از طریق بیمه های حمایتی قرار دهند.

وی گفت: این روش نیز مانند پیشگیری از هزینه های سرسام آور درمان برای بیماران کم درآمد است و می تواند کمک شایانی به طبقه متوسط جامعه در بخش های اقتصادی این بیماری کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار