رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از غیبت نمایندگان قوه قضاییه در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان انتقاد کرد وخواستار همکاری بیشتر این دو بخش شد.

گلایه رییس صنعت گلستان ازغیبت حوزه قضایی در کارگروه تولید

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حسینقلی قوانلو روز دوشنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان با نمایندگان قوه قضاییه در گرگان اظهار کرد: فلسفه تشکیل این کارگروه، حمایت از صنایع در شرایط دشوار و بحرانی است که امیدواریم حمایت همه مسوولان استان در این روزهای پرنوسان اقتصادی بیش از همیشه نصیب فعالان اقتصادی گلستان شود.

وی بیان کرد: کشور در ماه های اخیر به دلیل برخی مشکلات در کنترل نرخ ارز و افزایش فشارهای دشمنان، روزهای سختی را تجربه می کند اما با برخی سیاست ها و اصلاح اشتباهات می توان از این دشواری ها به سلامت عبور کرد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: در شرایطی که نقدینگی برخی مردم از بانک ها خارج شده و به سمت خرید سکه و ارز می رود، علاقمندان به رونق تولید و اشتغال کشور، همچنان اصرار به ثبات تولید و فعالیت در صنایع دارند که باید از این افراد بیش از پیش حمایت کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم مسوولان استان با اتخاذ تدابیری مانند جلوگیری ازصدور اجراییه توسط بانک ها، قطع نشدن خدمات دولتی به بهانه های گوناگون و سختگیری های مشابه، صنتعگران و تولید کنندگان گلستان را از ادامه فعالیت در این بخش متضرر و منصرف نکنند.

به گفته وی؛ واحدهای تولیدی گلستان فشار زیادی را ناشی از نوسانات بازار تحمل می کنند و اگر مورد حمایت قرار نگیرند امکان تعطیلی این واحدها وجود دارد.

وی بر لزوم همکاری بیشتر قوه قضاییه و سازمان صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: رفع موانع و جلوگیری از اتخاذ تصمیمات سختگیرانه می تواند بخش تولید و صنعت استان را همچنان امیدوار و سرپا نگهدارد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار