حجت الاسلام جعفری از برگزاری ۷۵ برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت در ۲۳ بقعه متبرکه استان گلستان خبر داد.

برگزاری ۷۵ برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت در ۲۳ بقعه متبرکه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام نصرت الله جعفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک دهه ولایت و امامات گفت: برنامه های دهه ولایت و امامت به عنوان جشن های علوی و اکمال دین نبوی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: این جشن ها در 23 بقعه در سطح استان گلستان در نظر گرفته شده و در این ایام بیش از 75 برنامه پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و معیشتی که نیازمندان دارند تلاش ما بر این است که از فضیلت عید غدیر در این راستا استفاده کنیم و در این خصوص نسبت به اطعام دهی نیازمندان اقدام می شود.

 

وی یادآور شد: در روز عید قربان نیز تعدادی قربانی از سوی مومنان و خیران به امامزادگان اهدا شد که بین جامعه هدف و مسافران توزیع شد.

 

این مقام مسئول به برگزاری مراسم های در شهرهای زرد و سفید و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و ابراز داشت: اجرای جشن دهه ولایت براساس وضعیت کرونای شهرستان ها برنامه ریزی خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: تبلیغات محیطی بقعه متبرکه و صحن ها، تبلیغات شهری و نصب بنر و نورافشانی نیز در شب عید غدیر با همکاری نهادهای فرهنگی و با رعایت اصول ایمنی در نظر گرفته شده است.

 

وی به راه اندازی کاروان «شمیم شادی» به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: جشن باشکوهی با حضور علاقمندان و ارادتمندان به ولایت و امامت در صحن های بقعه متبرکه در این ایام تدارک دیده شده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان متذکر شد: استقبال و میزبانی از کاروان سایه ولایت با حضور خدام و دعوت از هیئت های مذهبی برای مشارکت در این جشن ها یکی دیگر از اقدامات اداره کل به شمار می رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار