اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح عامل موفیقت در عملیات مرصاد بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز غرورآفرین عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

عملیات غرورآفرین مرصاد که با رمز مقدس یا یا علی ابن ابی طالب(ع) در پنجم مرداد ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با خیانت و تهاجم سراسری منافقین به مرزهای ایران اسلامی صورت گرفت؛ یکی از وقایع مهم تاریخ ایران و نماد بصیرت و هوشمندی مدافعان راستین انقلاب اسلامی برابر جریان نفاق و نفوذ در کشور است.

منافقین سعی داشتند در عملیاتی موسوم به «فروغ جاودان» با شعار «از مهران تا تهران» به خیال خام خود موجبات نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی را فراهم آورند، اما رزمندگان اسلام و مردم شهید پرور و با ایمان گوش به فرمان رهبر کبیر و امام خود بودند و با فرمان بسیج حضرت امام (ره) بار دیگر به مانند روزهای آغازین جنگ به کمک نیرو های مسلح شتافته و در عملیاتی متقابل با نام «مرصاد» عناصر گروهک نفاق را در کمین خود گرفتار کرده و با وارد ساختن ضربات مهلک «غروب جاویدان» را برای آن‌ها رقم زنند.

از ویژگی‌های مهم عملیات مرصاد، می‌توان به اتحاد و یکپارچگی نیروهای ارتشی، سپاهی، بسیجی و مردمی و تبعیت از ولایت نام برد و این خصیصه در نیروهای مسلح موجبات پیروزی رزمندگان اسلام در برابر منافقین را فراهم کرد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان عملیات مرصاد از رزمندگان مخلص تا شهید سپهبد صیاد‌شیرازی، عزت روزافزون مسلمانان و ایران اسلامی و رسوایی دشمنان اسلام را از خداوند متعال خواستار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار