مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی مجازی شعر غدیر "نغمه ولایت" تا ۱۵ مرداد ماه تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی "نغمه ولایت" تمدید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:جشنواره ملی مجازی شعر غدیر با عنوان "نغمه ولایت" با محوریت غدیر و پاسداری از حریم ولایت و امانت، خطبه غدیر تبعیت از پیامبر (ص)، ولایت پذیری و شرح منقبت فضایل امام علی (ع) به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

او ضمن اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مرداد ماه، درباره شرایط شرکت در این جشنواره گفت: تمامی شاعران بالای  ۱۸ سال می‌توانند با ارسال حداکثر ۳ اثر در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

کشمیری با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید بصورت تایپ شده و با درج مشخصات کامل شاعر (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملی و سال تولد) ارسال شوند، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۶ مرداد ماه سال جاری است و آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ جشنواره‌ای برگزیده شده باشند.
اوبا اشاره به اینکه شعرخوانی افراد برگزیده در آیین اختتامیه مجازی الزامی بوده، افزود: به نفرات اول تا سوم و نیز ۲ نفر شایسته‌ی تقدیر هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.

کشمیری، گفت: در صورتی که آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان از نظر هیات داوران دارای کیفیت مناسب باشند؛ پیش بینی چاپ کتاب این جشنواره را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 متقاضیان شرکت در این رویداد ملی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی ارسال آثار به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مراجعه کنند. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۲۲۱۱۸۲۴۲۰ در پیام رسان واتس اپ ارسال کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار