مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۲ هزار گلستانی از جشنواره فیلم فجر در گرگان استقبال کردند.

۱۲ هزار گلستانی از فیلم های جشنواره فجر در گرگان استقبال کردند

به گزارش گلستان 24 ؛عادله کشمیری شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر بهترین جشنواره هنری است که از سال ۶۱ قبل از هر جشنواره هنری دیگری کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: سینما هنری است که شامل رنگ، نقش، تصویر، داستان گویی است که می تواند تاثیرگذاری اعجازگونه ای داشته باشد.

کشمیری ادامه داد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در واقع پنجمین جشنواره فیلم فجر گلستان است و در این دوره از جشنواره ۱۲ فیلم ازسودای یک سیمرغ فجر در گرگان اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره فیلم فجر رویداد بزرگ فرهنگی است که چندین سال است که در کشور برگزار می شود و کارنامه سینمای جوان استان گلستان هم کارنامه خوبی است.

وی ادامه داد: در سال جاری فیلم های جشنواره فیلم فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمای کاپری اکران شد و ۱۲ هزار نفر (به غیر از آمار پنجشنبه شب) فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر را در این دو مکان تماشا کردند.

کشمیری گفت: امیدواریم در سال های آتی شرایطی فراهم شود تا شهرستان ها هم بتوانند در انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبین شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: شاید از گذشته تا به امروز کشور ما را در دنیا به شعر و شاعری بشناسند اما سینمای ما هم ظرفیت جدیدی است که می توانیم آن را به دنیا معرفی کنیم.


انتهای پیام/مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار