مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری نخستین گردهمایی شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان خبر داد و گفت: این برنامه ۲۰ آبان ماه برگزار می شود.

گردهمایی شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری، شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: نخستین گردهمایی شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان در گرگان برگزار می شود.

وی با بیان این که باید نقشه فرهنگی استان در جلسات شورای فرهنگ عمومی ترسیم شود، افزود: نیاز است تا موضوعات و مباحثی در دستور کار قرار بگیرد که مختص استان گلستان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خواستار اصلاح فرایند شورای فرهنگ عمومی شد و اضافه کرد: تشکیل کارگروه تخصصی از مواردی است که در این جلسات آن را دنبال خواهیم کرد؛ اقدامی که تاکنون رخ نداده است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که جلسات شورای فرهنگی عمومی تاکنون چه دستاوردی برای استان داشته، گفت: یکی از مصوبات این جلسات موضوع فرهنگ صرفه جویی آب بود که همواره مورد توجه است.

کشمیری سبک زندگی اسلامی با هدف پیشگیری از مفاسد اجتماعی را از دیگر دستاوردهای جلسات شورای فرهنگ عمومی دانست و اضافه کرد: یک گروه تخصصی برای پژوهش در این حوزه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ موضوع از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به دستمان رسیده که آن را در جلسات شورای استان اولویت بندی می کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حضور رسانه ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و انعکاس اخبار آن تاکید کرد و گفت: تلاشمان بر این است تا رسانه ها هم در این جلسات حضور یابند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار