استاندار گلستان گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ۱۵۰ پرستار در گلستان با وجود تزریق واکسن به کرونا مبتلا شدند و این نشان می‌دهد واکسن تنها از کشندگی بیماری کمتر می‌‌کند و همچنان همگی باید دستورات بهداشتی را رعایت کنیم.

 ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به کرونا/ ابتلای مجدد ۱۵۰ پرستار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا صبح امروز برای نخستین بار از ابتدای شیوع ویروس کرونا در گلستان تا امروز بدون حضور «عبدالرضا فاضل» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این جلسه اعلام کرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است اما حال عمومی وی مساعد است.

 

این جلسه با حضور قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان و سایر معاونان برگزار شد.

استاندار‌ گلستان خاطرنشان کرد: مقابله با کرونا باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

*  حق‌شناس: واکسن تنها از شدت کشندگی ویروس کمتر می‌کند اما مبتلا شدن دوباره ممکن است/ تجهیزات جدید پزشکی به استان گلستان وارد شد

هادی‌ حق‌شناس تاکید کرد: در حال حاضر ۱۵۰ پرستار در گلستان با وجود تزریق واکسن دوباره مبتلا شده‌اند و واکسن تنها از شدت کشندگی ویروس کمتر می‌کند اما مبتلا شدن دوباره ممکن است.

وی اضافه کرد: تجهیزات جدید پزشکی به استان وارد شده و در تلاش هستیم بهترین امکانات را در استان فراهم کنیم.

* تالارها تعطیل شده اما عروسی‌ها به منازل توسعه پیدا کرده و تعداد عروسی‌ها بسیار بالا رفته است/ متاسفانه در صورت ابتلای یک نفر در خانواده تمام اعضای خانواده مبتلا خواهند شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تالارها تعطیل شده اما عروسی‌ها به منازل توسعه پیدا کرده و تعداد عروسی‌ها بسیار بالا رفته است.

ناهید جعفری گفت: سرعت سرایت گونه جدید این ویروس بسیار زیاد است و متاسفانه در صورت ابتلای یک نفر در خانواده تمام اعضای خانواده مبتلا خواهند شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۷۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۵۷ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار