مدیر خانه مطبوعات گلستان خبرداد؛

عرب احمدی از آغاز واکسیناسیون کرونا خبرنگاران و اهالی رسانه در استان گلستان خبرداد.

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی+تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور و در آستانه هفته خبرنگار نوبت به واکسیناسیون اهالی رسانه رسید.

هم اکنون واکسیناسیون در استان گلستان همزمان با سراسرکشور و با اولویت اعضای خانه مطبوعات استان در سومین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا درگرگان آغاز شده است.

براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان ۱۹۲ عضو رسمی دارد که از امروز می توانند بر ضد کرونا واکسینه شده و دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

مدیر خانه مطبوعات در این باره به خبرنگار گلستان ما، گفت: با پیگیری های صورت گرفته وبا همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان ازامروز شنبه نهم مردادماه آغاز شده است.

وحید عرب احمدی افزود: در مرحله نخست اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان واکسینه خواهند شد.

وی تاکید کرد:  تنها خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان های گرگان، آق قلا،بندرگز،کردکوی،گمیشان و بندرترکمن هستند می توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.

عرب احمدی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون از ساعت ۱۰ الی ۱۴  انجام شده و اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان می توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز فردا۱۰ مردادماه در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگاران غیرعضو خانه مطبوعات نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار