جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر می‌خواهیم در مهار این پیک درست عمل کنیم باید نقش اساسی را به مردم بدهیم و اجازه دهیم اقشار مختلف خودشان مدیریت کنند تا با همراهی مردم از این شرایط خارج شویم.

 حسینی: کنترل کرونا نیازمند همراهی مردمی است/ سرعت واکسیناسیون را افزایش دهید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سیدموسی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان اظهار کرد: در اسفند ۹۸ همراهی مردم باعث به دست آمدن موفقیت شد و همه پای کار آمدند تا توانستیم شرایط را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: این روزها تمام توجه‌ها به سمت بخش درمان و تدابیر ستاد کرونا است اما در حوزه آرامش‌‌بخشی به جامعه و عملیات ایجابی اقدامی نمی‌کنیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: حضور استاندار گلستان در صدا و سیما معنی‌دار بود و این نشان می‌دهد شرایط به صورتی است که استاندار برای ایجاد آگاهی به مردم در رسانه ملی حاضر شده و همه باید در میدان عمل فعال‌تر باشیم.

حسینی گفت: اگر می‌خواهیم در مهار این پیک درست عمل کنیم باید نقش اساسی را به مردم بدهیم و اجازه دهیم اقشار مختلف خودشان مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: چرا در استان گلستان امروز شاهد این هستیم که کمتر از۵۰ درصد پروتکل‌ها در استان رعایت می‌شود؟ دلیلش چیست؟ این مردم و اقشار همان مردم و اقشار هستند که در اسفند ۱۳۹۸ بالای ۷۰ درصد رعایت پروتکل داشتند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: مجموعه‌های عملیات روانی و فضای مجازی سپاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان است و این عزیزان می‌توانند از تمام ظرفیت موجود استفاده کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سرعت واکسیناسیون باید بیشتر شود و ما آمادگی کامل برای همکاری داریم و پیشنهاد من این است آموزش تزریقات را افزایش دهید تا در صورت نیاز از نیروی انسانی ما نیز برای تزریق واکسن استفاده کنیم.

وی گفت: در ارزیابی نتیجه «طرح شهید سلیمانی»، عملکرد استان ۱۳۹۸ و اثرگذاری استان ۱۰۰ ارزیابی شد و اگر دانشگاه نیاز دارد ما می‌توانیم از این ظرفیت دوباره استفاده کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار