سنگدوینی گفت: به دلیل اینکه بر روی طرح کار کارشناسی شده پیش بینی می شود اگر به صحن وارد شود با رای بالا تایید شود.

دولت جدید دیدگاه خوبی به نیروی انسانی دارد/ احتمال تایید طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در صحن علنی مجلس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی در خصوص مشکلات نیروهای قراردادی و شرکتی در سطح کشور، اظهار کرد: بنده در کمیسیون اجتماعی و کمیته نیروهای شرکتی موضوع را از طریق نماینده لرستان پیگیری کردم گفتند در کمیته پیگیری های خوبی شده است.

نماینده گرگان و آق قلا با اشاره به لزوم ساماندهی نیروهای شرکتی، خاطرنشان کرد: زمانی که دولت با شرکت هایی قرارداد می بندد به نوعی این نیروها از بودجه های دولتی استفاده می کنند در حوزه پرداخت حقوق و مزایا این نیروها اگر دولت وارد این مدار شود مثل وضعیت صنعت نفت این موضوع پیگیری شود.

وی افزود: پیمانکاری که در مناقصه برنده می شود عدد بالاتری را ثبت می کند که اگر قیمت واقعی را به پرسنل دهیم در بودجه کلان به دولت کمک می کند و سال های متمادی این نیروها شرکتی بودند و حق این ها است که ساماندهی شوند.

سنگدوینی عنوان کرد: نیروهای شرکتی با افزایش بهره وری خود می توانند رضایت مندی خوبی را ایجاد کنند که اگر از نظر اخلاق سازمانی پشتیبانی شوند رضایت مندی بسیار بالایی را بین مردم ایجاد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل اینکه بر روی طرح کار کارشناسی شده پیش بینی می شود اگر به صحن وارد شود با رای بالا تایید شود.

نماینده گرگان و آق قلا گفت: وقتی چیزی قانون می شود دستگاه دولتی باید تبعیت کند اگر این موضوع تبدیل به قانون شود باید آن را اجرا کنند و در دولت جدید نیز می دانیم دیدگاه خوبی نسبت به نیروی انسانی وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار