مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان به همراه معاون طرح و توسعه از ساختمان توانمندسازی بانوان از مولفه های طرح های توسعه شبکه های آبیاری قره سو – زرین گل و ساختمان اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول، بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

تلاش برای آماده سازی ساختمان های توانمندسازی بانوان و ساختمان اداه منابع آب علی آباد کتول تا انتهای تابستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این بازدید، محمدرضا یوری نماینده مجری طرح از روند پیشرفت این 2 پروژه توضیحاتی ارائه نمود و مقرر شد با توجه به تاکیدات مهندس حسینی مدیر عامل شرکت، مبنی بر تسریع در اجرای پروژه این 2 طرح تا انتهای تابستان سال جاری برای بهره مندی و تسهیل کار مردم به بهره برداری برسد. 
سرپرست گروه طرح های توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی شرکت آب منطقه ای استان در خصوص اجرای این گفت: ساختمان توانمندسازی بانوان به عنوان یکی از مولفه های محدوده شبکه آبیاری و زهکشی قره سو- زرین گل ، از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی است که جهت توانمندسازی بانوان محدوده شبکه قره سو - زرینگل جهت اشتغال پایدار و محرومیت زدایی از منطقه اجرایی می شود.
امین حسنی اظهار کرد: روند اجرای ساختمان با رفع موانع موجود، افزایش چشمگیری داشته است و با تاکید مدیر عامل شرکت مقرر شد با توجه به پیشرفت حدود 80 درصدی این 2 پروژه تا انتهای تابستان به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار