حقوق نیمه نجومی یک جوان اصلاح طلب گرگانی !!

یک جوان اصلاح طلب گرگانی همزمان از معاونت عمرانی استانداری گلستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ماهیانه 3میلیون و هفتصدهزار تومان حقوق گیرد ، امری که تخلفی آشکار است .

تخلفات کیقبادی مشاور معاون عمرانی استانداری گلستان در روز روشن و سکوت نهادهای نظارتی

به گزارش گلستان24، به نقل از عدالت خواهان، این پایگاه به تازگی در جریان بروز تخلفی آشکار در استانداری گلستان قرار گرفته است.محمد کیقبادی مشاور معاون عمرانی استانداری و از عناصر اصلاح طلب متمایل به جریان فتنه، برخلاف صریح قانون و در اقدامی آشکار از دو ارگان  حقوق مزایا دریافت می نماید.

اول معاونت عمرانی استانداری مبلغی در حدود 2/200 میلیون تومان و دوم از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان  بیش از۱/۵00میلیون تومان بعنوان  مسئول روابط عمومی.

در اینجا این سوال اساسی مطرح می گردد که بر اساس کدام منطق ۳۰ روز کارکرد برای وی از استانداری گلستان رد می گردد حال آنکه معادل۳۰روز کاری از سازمان نظام مهندسی ساختمان حقوق و مزایا دریافت می نماید؟!یعنی آیا بلحاظ قانون و عقل می توان این رفتار را پذیرفت؟

!از طرفی بر اساس اسنادی که این پایگاه در اختیار دارد حقوق و مزایای کیقبادی از طریق سازمان همیاری ها بعنوان حیاط خلوتی برای نورچشمی های سیاسی تأمین می گردد.حال این سوال مطرح می گردد که چه رابطه ای را باید بین اشتغال کیقبادی در معاونت عمرانی استانداری و تأمین اعتبار حقوق و مزایای نامبرده در سازمان همیاری ها بعنوان دستگاهی مجزا  و. .....قائل باشیم؟!

چرا باید بودجه ی سازمان همیاری ها که باید صرف تأمین معاش پرسنل دلسوز و زحمت کش این سازمان شود برای تأمین منافع سیاسیون به سمت و سویی دیگر رود؟!و خرج سیاسی کاری افرادی شود که مشروعیت اقدامات خودشان نیز محل مناقشه است؟!

چرا در اینگونه اقدامات معاش و زندگی سخت جوانان تحصیل کرده ی جویای کار فاقد شغل مورد ملاحظه ی مسئولین استانداری قرار نمی گیرد؟!

این ها سوالاتی است که هر وجدان بیداری باید نسبت به آن حساس بوده و نسبت به آن واکنش جدی نشان دهد.در نهایت این پایگاه در کمال ناامیدی از این قبیل رویکردمسئولین استانداری از سازمان بازرسی خواستار برخورد با اینگونه قانون شکنی و قانون گذاری های علنی و غیر منصفانه می باشد کرچه به .... هم امیدی نیسن!!!


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار