معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان از تشکیل ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت تأسیسات گردشگری استان خبر داد.


تشکیل ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت از تاسیسات گردشگری گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،یاسر قندهاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌ها و تأسیسات گردشگری در سطح استان در راستای دستورالعمل سفر هوشمند و ایمن برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده است.

او افزود: ۱۴ تیم در سطح ۱۴ شهرستان استان از سوی ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ها و ۴ تیم هم از سوی اداره کل و جوامع گردشگری استان تشکیل شده است.

قندهاری ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرستان‌ها و استان‌های زرد و آبی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقامت در مراکز اقامتی مجاز و دارای پروانه بهره برداری امکان پذیر است.

او گفت: در حال حاضر نیز شهرستان‌های استان گلستان طبق اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

 قندهاری ادامه داد: برای کنترل اجرای پروتکل‌های بهداشتی و سفر هوشمند در سطح استان تیم‌های نظارتی تشکیل و تشدید نظارت‌ها را در راستای حفظ سلامتی و به حداقل رساندن شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز خواهیم داشت.

او ادامه داد: استان گلستان دارای ۱۸۳ واحد اقامتی دارای پروانه بهره برداری از قبیل هتل، متل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و مهمانپذیر است که مسافران می‌توانند در صورت سفر به این استان از این ظرفیت اقامتی بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار