بیکی گفت: خبرنگاری، دیده بان انعکاس رویش ها و ریزش های هر جامعه است، باید او را سترگ شمرد و از کار او تقدیر شایسته به عمل آورد.

خبرنگاری دیده بان انعکاس رویش ها و ریزش های هر جامعه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی با تبریک «17 مرداد، روز خبرنگار» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در دنیای امروز حرفه خبرنگاری یک شغل پر زحمت، پرخطر و دغدغه آفرین است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه رسالتی که یک خبرنگار بر دوش می کشد یک ماموریت کاملا حیاتی است، افزود: اگر او در ماموریت خودش موفق نباشد، دیده بان رویش ها و ریزش های جامعه از بین می رود، دیگر کسی نیست که از ضعف ها بگوید، از قوت ها و مسیر آینده سخن براند، کشور در رکود بسر می برد و فساد و رانت افزایش پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: خبرنگاری، دیده بان انعکاس رویش ها و ریزش های هر جامعه است، باید او را سترگ شمرد و از کار او تقدیر شایسته به عمل آورد.

 

بیکی گفت: هر چقدر ما حرفه خبرنگاری را رونق بدهیم از فسادهای احتمالی سیاسی و اقتصادی بیشتر ایمن هستیم و آینده روشنی در انتظار کشورمان خواهد بود.

 

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان نیز ضمن گرامیداشت «17 مرداد، روز خبرنگار»، این روز را خدمت تمامی خبرنگاران زحمتکش کشور به خصوص خبرنگاران خبرگزاری شبستان تبریک می گوید و از خداوند برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت در حرفه خطیرشان را خواهان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار