بیکی از برگزاری دومین مسابقه مجازی «برکه برکت» از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گلستان خبر داد.

برگزاری دومین مسابقه مجازی «برکه برکت» از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: غدیر چشمه جوشان معرفت و ولایت است که باید از آن نوشید تا از آسیب ها و حوادث زمانه در امان ماند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: امروز وظیفه ما این است که این منبع معرفتی را به خوبی معرفی کنیم تا نسل‌های آینده از حقایق آن مطلع شوند.

 

وی ادامه داد: غدیر را باید آن‌گونه که در تاریخ و احادیث وارد شده است نقل کرد و آیاتی که در شأن آن نازل شده است برای مردم تفسیر کرد.

 

بیکی اظهارداشت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان به منظور معرفت افزایی و پاسداشت این واقعه عظیم تاریخی و بزرگداشت عید ولایت مسابقه ای را با نام «برکه برکت» برگزار می‌کند تا هم نسل نوجوان و جوانان با این عید ولایی مأنوس شوند و هم باعث معرفت افزایی شود.

 

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقه مجازی «برکه برکت» در سه بخش؛ فیلم موبایلی، دلنوشته و نقاشی برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان در بخش فیلم موبایلی می‌توانند به قرائت ترجمه فارسی خطبه غدیر در ۳ دقیقه بپردازند و در بخش دلنوشته، رده سنی ۸ تا ۱۳ سال جملات کوتاه خود را برای ما ارسال کنند و در بخش نقاشی در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال آثار خود را با موضوع دهه امامت و ولایت تولید کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را حداکثر تا (۳۰مرداد) از طریق پیام رسان های ایتا، سروش و تلگرام به شماره ٠٩١١٧٧٠٨٧٠۶ ارسال کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار