استاندار گلستان:

استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

خبرنگاران پرچمدار شفاف ‌سازی هستند

به گزارش گلستان24؛استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، هفته و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر هادی حق‌شناس به شرح زیر است:

«عصر حاضر از نگاه بسیاری از صاحب‌نظران عصر رسانه، خبر و اطلاع‌رسانی است و خبرنگاران به‌عنوان پرچم‌داران شفاف‌سازی و آگاهی بخشی محسوب می‌شوند.

خبرنگاران همواره توانسته‌اند با نقد سازنده و بیان مشکلات به جامعه و مدیران در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.

شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه‌ها نبود بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی‌شد و بی‌تردید رسانه‌ها و مطبوعات به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی می‌توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.

گلستان به‌عنوان نگارستان ایران سابقه سِترگی در عرصه خبرنگاری داشته و امروز نیز بسیاری از فرزندان این استان در عرصه خبری کشور و استان به اطلاع‌رسانی و افتخارآفرینی در عرصه رسانه می‌پردازند.

بی‌تردید در روزگار پاندمی ویروس کرونا اگر زحمات، خدمات و همراهی خبرنگاران نبود وضعیت شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بسیار حادتر شرایط فعلی بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه در گلستان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با تلاش و همراهی خبرنگاران استان و انتقادات سازنده آنان بتوانیم شاهد تسریع در پیشرفت و توسعه استان باشیم.»

انتهای پیام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار