رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال از واریز جوایز نقدی بازیکنان عضو تیم های برتر تور ساحلی قهرمانی کشور در شهرستان های آق قلا و بندرترکمن در روز یکشنبه 28 خرداد ماه خبر داد و گفت: تغییر ذیحساب مالی فدراسیون موجب تاخیر چند روزه در پرداخت شده بود.

جوایز نفرات برتر تور ساحلی آق قلا و بندرترکمن پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ فریدون الهامی شامگاه دوشنبه اظهارکرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اوایل اردیبهشت ماه در آق قلا و بندرترکمن از توابع استان گلستان؛ فهرست والیبالیست های تیم های برتر در موعد مقرر تنظیم و به واحد مالی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ارسال شد.

وی افزود: تغییر ذیحساب مالی فدراسیون والیبال و ضرورت ثبت و تایید امضاهای جدید و امور اداری مربوط به آن باعث شد تا فرایند 15روزه پرداخت جایزه به 40 روز برسد.

به گفته وی؛ سازمان ساحلی والیبال در این وقفه پیش آمده قصور نداشته بلکه مشکلات مربوط به امضاهای مالی در فدراسیون باعث این مساله شد.

رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال همچنین گفت: مقرر شده که جوایز به صورت سند رسمی مالی به حساب بانکی والیبالیست ها پرداخت شود تا قابل رصد و پیگیری اداری باشد.

وی تاکید کرد که تلاش می شود از پرداخت جوایز ورزشکاران به صورت نقدی خود داری شود.

الهامی همچنین از تعامل سازمان ساحلی والیبال فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با رسانه ها خبر داد و گفت: تلاش داریم در چارچوب فعالیت ها در یک دیوار شیشه ای و با حمایت رسانه ها و دلسوزان والیبال ساحلی؛ این ورزش را بسوی تعالی پیش ببریم.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار