معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گفتمان سازی و مجاهدت برای حفظ نظام از وظایف خبرنگاران است.

گفتمان سازی و مجاهدت برای حفظ نظام از وظایف خبرنگاران است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرگزاری مهر به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: سلاح خبرنگار دوربین و قلم بوده و در کنار آن تعهد، تخصص، صداقت و شجاعت است، مخصوصاً در زمانی که خط فکری دشمن ناامیدکردن مردم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: عرصه خبرنگاری عرصه مجاهدت و رسالت خبرنگاری انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و رصد جریان گفتمان‌سازی است.

وی گفت: برخی از مولفه ها جزو مولفه‌های قدرت نظام است مانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که باید یک خبرنگار انقلابی به آنها اشراف داشته باشد.

دیلمی با اشاره به اقدامات تبلیغات اسلامی، افزود: ترسیم و تکثیر این خدمات جزو مقوله‌هایی شبکه تبلیغاتی است که باید به طور صحیح منعکس و تشریح شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر روی پیوست های اجتماعی و بسترسازی روحیه مطالبه گری و حل مسائل ویژه تر کار کنیم به نظر می رسد جهاد و امیدآفرینی بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال هم در زمینه محرم مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.

دیلمی تصریح کرد: در مهرواره محله همدل که حل مسائل مردم به دست مردم است در گلستان سه هزار و ۷۰۰ نفر داوطلب شد و استان ما در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و رساندن این خدمات می‌تواند در جریان سازی گفتمان سازی کمک کند و خبرنگاران در این زمینه نقش‌آفرین هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار