فرماندار شهرستان کردکوی از افزایش تعداد فوتی‌ها بر اثر ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه شهرستان کردکوی در چنگال این بیماری قرار گرفته است و متاسفانه وضعیت این شهرستان خوب نیست که می‌طلبد شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کردکوی در چنگال بی‌رحم کرونا/ ضرورت اهتمام مضاعف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم قدمنان صبح امروز در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان کردکوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان کردکوی خوب نیست و تعداد فوتی‌ها در این شهرستان رو به افزایش است همچنین تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها گسترش یافته به طوری که دیگر تخت خالی برای بستری بیمار نداریم و مجبوریم برخی از بیماران را در راهروها بستری می‌کنیم.

*مشکلی در زمینه تزریق واکسن نداریم

وی با تاکید بر اینکه شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: مردم در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این پیک گذر کنیم.

فرماندار شهرستان کردکوی درخصوص تزریق واکسیناسیون کرونا ابراز کرد: افرادی که واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند حتما اقدام کنند این شهرستان مشکلی در تزریق واکسن ندارد و در این راستا تعداد مراکز تزریق واکسن در سطح شهرستان کردکوی را افزایش دادیم.

*تزریق روزانه ۸۵۰ واکسن کرونا در کردکوی/ آمادگی کردکوی برای تزریق روزانه یکهزار واکسن کرونا

قدمنان خاطرنشان کرد: در گذشته تعداد ۱۰۰ تزریق واکسیناسیون کرونا به صورت روزانه انجام می‌شد که اکنون تزریقات واکسن به ۸۵۰ عدد افزایش یافت و شهرستان کردکوی روزانه واکسیناسیون ۸۵۰ نفر را انجام می‌دهد.

وی از افزایش تعداد تزریقات واکسن کرونا در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان کردکوی این ظرفیت وجود دارد که میزان تزریق واکسن کرونا را به صورت روزانه به یک‌هزار عدد نیز افزایش دهیم.

*مردم برای رهایی از ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند

فرماندار شهرستان کردکوی از تعطیلی برخی از مشاغل در این شهرستان خبر داد و اذعان کرد: به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونایی اسن شهرستان یکسری از مشاغل از جمله پاساژها، پارک‌ها تعطیل شدند.

قدمنان از مردم خواست برای رهایی از این ویروس منحوس حتما از ماسک استفاده کنند فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانیم به خوبی از این پیک جدید عبور کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار