فاضل دادگر گفت: جای نهادهای فرهنگی و آنهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند در مسائلی مثل تبرکشی خالی است.

جای خالی دستگاه های فرهنگی در کاهش جرائم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدسعید فاضل دادگر» ظهر امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: جنگ دشمن امروز در سه حوزه ادراکی، شناختی و امنیتی و اقتصادی است که هر یک از این حوزه ها می تواند تعادل اجتماعی مردم را برهم بزنند.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: نبرد ادراکی، اقتصادی و امنیتی که دشمن با ما دارد اصحاب رسانه می توانند کنترل کنند و در آن پدافند ایجاد کنند و وضعیت را در دست بگیرند.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: در سیستم پلیسی به نوعی نبض اجتماعی را در اختیار ما قرار دارد و امروز پیچیدگی های زیادی در کشور به وجود آمده که کار پلیس را دو چندان کرده است.

 

وی تاکید کرد: امروز امنیت برند جمهوری اسلامی است و دشمنان در تلاش هستند که این امنیت را از ما بزدایند و در این مسیر تلاش می کنند که اقدامات پلیس را وارونه جلوه دهند و با استفاده از ابزار رسانه افکار عمومی را در اختیار بگیرند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط پیچیده ای در استان حاکم است، ابراز داشت: پلیس حافظ امنیت است ولی تولید امنیت مسئله ای است که با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی رقم می خورد.

 

فاضل دادگر متذکر شد: امروز به عنوان دروازه بان امنیت عمل می کنیم و بازیگرانی که قبل از پلیس بازی در این میدان قرار دارند به گونه ای عمل می کنند که پلیس گل می خورد.

 

وی تاکید کرد: جای نهادهای فرهنگی و آنهایی که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند در مسائلی مثل تبرکشی و انتشار برخی از مطالب در فضای مجازی خالی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار