میقانی گفت: در داروخانه هلال احمر مشکل کمبود سرم نداریم و هر بیماری که مراجعه کند در صورت تجویز پزشک می‌تواند سرم دریافت کند.

داروخانه بزرگ شمال کشور در گرگان افتتاح می شود/کمبود سرم در دارو خانه هلال احمر نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ فرهاد میقانی اظهار کرد: داروخانه بزرگ شمال کشور در هفته آینده در گرگان افتتاح می شود.

وی افزود: هدف فعالیت هلال احمرارائه خدمات عام المنفعه به مردم درباره در حوادث، آموزش های امدادی، خدمات دارویی و غیره است.

مدیرجمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: امسال مجلس شورای اسلامی ردیف اعتباری خوب را برای جمعیت هلال احمر پیش بینی کرده است که در بحث دارو و خدمات ۵ میلیارد ریال به ما اختصاص داده شد  .

به گفته میقانی ؛ قرار است این رقم در ماه های پیش رو چنانچه نیاز بود، افزایش یابد.

وی درباره  تجهیزات هلال احمر استان گلستان گفت: خوشبختانه در اسفندماه سال گذشته ناوگان حمل و نقل و لجستیک هلال احمر استان نوسازی شده است زیرا تا پیش از این به دلیل گمشدگی های متعدد در مناطق صعب العبور اتومبیل های ما دارای نواقصی شده بودند.

میقانی از آمادگی خوب هلال احمر گلستان در حوادث و سوانح اخبرداد و گفت: استان گلستان رتبه اول ماموریت ها و امداد و نجات ترافیکی را کسب کرده است.

وی توسعه خانه های هلال را یکی از مهترین خدمات کانون هلال جمعیت استان برشمرد و افزود: خانه های هلال یک هلال احمر کوچک محسوب می شوند که  آموزش کمک های اولیه و امداد و تکمیلی، پاسخگوی سریع و ارائه خدمات به مردم با استفاده از ظرفیت بومی آن منطقه است.

به گفته میقانی؛ توزیع  برخی داروهای بیمارستانی هم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به ما سپرده شده و ما با ارائه نسخ پزشکان خدمات ارائه می دهیم.

وی درباره مشکلاتی که بیماران برای تامین سرم با آن مواجه شده‌ اند، گفت: در داروخانه هلال احمر ما مشکل کمبود سرم نداریم و هر بیماری که مراجعه کند در صورت تجویز پزشک می‌تواند سرم دریافت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: داروهای خاص یا حیاتی هم اگر در داروخانه موجودی نداشته باشیم به سرعت آنها را از کانال‌ های مختلف تهیه می‌کنیم تا مردم در تأمین دارو با مشکل مواجه نشوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار