نماینده گنبد کاووس و داشلی برون در مجلس با اسفانک خواندن وضعیت کرونا در حوزه انتخابیه خواهد خواستار سفر کمیسیون بهداشت به گلستان و بازدید از مراکز درمانی این استان شد.

درخواست نماینده گنبد کاووس و داشلی برون برای سفر کمیسیون بهداشت به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وضعیت وخیم کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: وضعیت کرونا در شهرستان گنبد کاووس اسفناک است و بیمار در وضعیت بسیار حادی به سر می برند.       

نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون در مجلس ادامه داد: گنبد کاووس به عنوان مرکز ثقل شرق گلستان به شرق استان نیز خدمات می دهد و بار بیش از یک میلیون نفری را تحمل می کند، با این که کادر درمان دیگر تابی و بیماران نایی ندارند.

وی افزود: از ریاست محترم مجلس آقای قالیباف و هیئت رئیسه در خواست بررسی سریع و بازدید مشترک از سوی کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت را دارم تا نسبت به حل سریع مشکل اقدام عاجل کنند.        

شادمهر بیان کرد: از ریاست کمیسیون درخواست می شود که هر چه سریعتر دولت را موظف به پیگیری کند و از مردم عزیز درخواست عاجزانه داریم تا پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت کنند.

وی ابراز کرد: از مسئولان در خواست برخورد قاطعانه با برهم زنندگان سلامت را دارم و از تلاش های سپاه، و بسیج در ایجاد بیمارستان و ارسال اکیپ پزشکان و پرستاران تشکر می شود.

نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون در مجلس عنوان کرد:دانشگاه علوم پزشکی گلستان موظف به تهیه ملزومات بیماران از جمله سرم و دارو است تا مردم در تهیه ملزومات به خصوص آن هایی که در خانه بستری هستند مشکلی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بیمارستان گنبد کاووس مملو از بیماران کرونایی بوده و هی جای خالی وجود ندارد و برخی از بیماران در راهرو ها و کریدورها در حال مداوا هستند ضمن این که تمام اتاق های عمل و جراحی،اطفال به بیمارن کرونایی اختصاصی داده شده است.

شادمهر خاطر نشان کرد: از کادر درمان و خدمات به خاطر فداکاری ها و ایثارگری بی شائبه شان نهایت تشکر و قدردانی دارم و باید به فکر آنان و نیز تامیز نیرو بود تا دیوار سلامت فرو نریزد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار