مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در بروزرسانی سایت وجود دارد تعدادی از سمن های محیط زیستی گلستان موفق به ثبت نام و کسب مجوز نشده اند.

مشکلات سایت مانع از تکمیل ثبت نام سمن های محیط زیستی شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از وارش، محمد رضا کنعانی  در جلسه با نهادها و تشکل های مردمی اظهار کرد: متاسفانه بین ۲۵ تشکل مردمی فعال در استان تنها هشت گروه توانسته اند پروانه فعالیت خود را کسب کنند و بقیه آنها به دنبال ثبت مجوزهای لازم هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در بروزرسانی سایت و ثبت تشکل ها به وجود آمده است، دیگر نهادهای مردمی موفق نشده اند که کار ثبت شرکت یا نهاد خود را انجام دهند.

کنعانی علاقمندان و فعالان محیط زیست را یکی از نهادهای ارزشمند برای استان دانست و تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا در راستای حمایت از این گروه ها در دوره ای چهار ساله شبکه سازی محیط زیست را انجام دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با توجه به حریق های پیش آمده در استان، تلاش کرده ایم تا با استفاده از سمن ها، آموزش جوامع محلی را طی قراردادی به آنها واگذار کرده و در این قرارداد، چهار هزار و ۲۰۰ ساعت برای آموزش چهره به چهره با جوامع محلی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تشکل ها و نهادهای مردمی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در استان کسب کنند و امیدواریم با حمایت از آنها در راه حفظ محیط زیست و منابع خدادادی خود قدم های مثبتی را برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار