علوی از برگزاری طرح مسابقه پیامکی ویژه ایام محرم به همت کانون مکتب الزهرا(س) بندرگز خبر داد.

برگزاری طرح مسابقه پیامکی ویژه ایام محرم به همت کانون مکتب الزهرا(س) بندرگز

به گزارش گلستان ۲۴؛ ام البنین علوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده است که سمت و سوی برنامه های فرهنگی به سمت فضای مجازی برود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مکتب الزهرا(س) بندرگز افزود: عدم تجمعات در مساجد بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از قوانینی است که باید در ایام محرم رعایت شود.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مکتب الزهرا(س) دشتی کلاته شرقی شهرستان بندرگز استان گلستان یکی از کانون های فعال در عرصه مسائل اجتماعی است که شرایط زمان باعث شده است که طراحی برنامه هایش را متناسب با وضعیت کرونایی انجام دهد.

 

علوی از ارتباط مداوم و مستمر خود با اعضای کانون در فضای مجازی خبر داد و گفت: عمده فعالیت این کانون در ایام محرم در کنار عزاداری محدود با رعایت مسائل بهداشتی، «طرح مسابقه پیامکی ویژه محرم» است که هر شب توسط شبکه های مجازی برگزار می شود و شرکت کنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح بزرگداشت ایام محرم و سوگواری سیدالشهدا(ع) و همین طور عدم قطع ارتباط با جوانان و نوجوانان مسجد و همین طور ارتقای سطح معلومات و معرفت افزایی اعضای کانون نام برده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مکتب الزهرا(س) بندرگز گفت: این طرح در ایام دیگری غیر از محرم نیز برگزار می شود و تاثیرات مطلوبی را در پیوند میان مسجد و جوانان و نوجوانان برقرار کرده است.

 

وی افزود: کانون مکتب الزهرا(س) در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی ارتباط خوبی را با دستگاه های فرهنگی شهرستان داشته و توانسته است برنامه های زیادی را ایجاد کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار