ممنوعیت تردد خودرویی در ورودی های شرق و غرب گلستان در دومین روز از اعمال محدودیت ها در حال اجرا است.

آخرین وضعیت ممنوعیت ترددی در ورودی های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ هجوم بی امان کرونای دلتا در سراسر کشور مسئولان را برای حفظ سلامتی مردم و کاهش ابتلا و مرگ و میر به سمت تعطیلی ۵ روزه در کشور کشاند.

اما به نظر می رسد؛ برخی از هموطنان به جای عمل به توصیه درمانگران و کادر درمان که از خستگی مفرط در زمان سونامی کرونا رنج می برند با اعلام تعطیلی به سمت شمال سرازیر شدند.

هرچند روز گذشته جاده های شمال مملو از ماشین بود اما امروز در دومین روز از اعمال محدودیت ها، مشاهدات خبرنگاران ما در شرق وغرب گلستان از کاهش ترافیک جاده ای نسبت به روز گذشته خبر می دهند.

 ممنوعیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه جاری تردد خودروها در محور ورودی و خروجی گلستان در حال اجرا است.

فرماندار گالیکش هم در این باره اظهار کردد: این اقدام بازدارنده از  ورود و خروج خودروها از مقابل پاسگاه ایست و بازرسی تنگراه تا پایان پنجم شهریور ادامه دارد.

احمد تجری مفرد  افزود:ممنوعیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر  یکشنبه ۲۴ مرداد ماه جاری تردد خودروها در محور تنگراه خروجی استان گلستان به سمت مشهد مقدس ممنوع شد.

براساس طرح ممنوعیت تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان ها ، مجوز‌های صادر شده برای تردد لغو شده است و علاوه بر آن، افرادی که در این زمینه تخطی کنند جریمه می‌شوند و جریمه آن‌ها نیز پس از گذشت یکماه، دو برابر و اخذ می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار