مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: طرح "نذرواره اطعام حسینی" در دهه محرم همزمان با ۵۰ شهر کشور در گرگان اجرا شد.

طرح "نذرواره اطعام حسینی" همزمان با سراسر کشور در استان گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در حاشیه مراسم طرح "نذرواره اطعام حسینی" اظهارداشت: با همت هیئت‌های مذهبی و ستاد مردمی محرم شهرستان گرگان و هم‌افزایی ادارات و دستگاه‌های اجرایی همزمان با 50 شهر کشور 72 دیگ غذا به نیت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در گرگان طبخ و بین 94 محله این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه حمایت از نیازمندان به عنوان بزرگترین دستگاه حمایتی، همواره درصدر برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: برای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان تلاش داریم با همکاری نیکوکاران و همچنین استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی هیئت‌های مذهبی، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و همکاری همه‌جانبه مسئولان برای دسترسی و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود برای نیازمندان تحت حمایت اقدام کنیم.

بابایی افزود: همزمان با 50 شهر کشور، شاهد برپایی 72 دیگ نذری به یاد امام حسین (ع) و 72 یار باوفایش در گرگان بودیم و 94 محله این شهر، از نعمت سفره حسینی بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اظهار کرد: بیش از 1440 کیلو برنج در قالب 72 دیگ به نام قمر بنی هاشم (ع) ، در مجموع به ارزش بیش از 110 میلیون تومان و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراقبت‌های کرونایی پخت و در ظهر تاسوعا توزیع شد.

بابایی تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع سبدهای معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار