فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: با توجه به شرایطی که در موج پنجم کرونا تجربه می‌کنیم مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با انسجام و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است و هیچ کوتاهی در اجرای این طرح از سوی هیچ نهادی پذیرفته نخواهد بود.

فرمانده سپاه گلستان: کوتاهی در اجرای طرح شهید سلیمانی پذیرفتنی نیست/ایجاد شورای دفاع زیستی در روستاها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در استان اظهار داشت: وضعیت استان به گونه‌ای است که همه باید کمک کنند تا بتوانیم پیک پنجم شیوع کرونا را با آسیب و خسارت کمتری پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم امری ضروری است، گفت: مصوبات ستاد کرونا باید عملیاتی شود و هرکسی که نسبت به اجرای آن تخلف کرد، برخورد قاطعی صورت بگیرد چون ما امروز با جان مردم سرو کار داریم.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای کنترل و مهار کرونا یادآور شد: در مرحله نخست اجرای این طرح که سپاه و بسیج هم به کمک بهداشت و درمان آمده بودند و تیم‌های حمایتی تشکیل شده بود، توانستیم با بیماریابی فعال و غربالگری جمعیت استان، شاهد کاهش چشمگیر شیوع ویروس و تعداد بیماران باشیم.

وی گفت: با توجه به شرایط جدیدی که در موج پنجم کرونا تجربه می‌کنیم مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با انسجام و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است و هیچ کوتاهی در اجرای این طرح از سوی هیچ نهادی پذیرفته نخواهد بود.

سردار ملک شاهکوهی بیان داشت: در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی و پس از دستور فرمانده معظم کل قوا، شورای راهبردی دفاع زیستی را تا سطح روستای‌های استان شکل داده‌ایم تا امور را با انسجام بیشتری پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همه ظرفیت‌های خود را برای کنترل و مهار کرونا در استان وارد میدان کرده است، گفت: در هر زمانی که دانشگاه علوم پزشکی از ما درخواست کمک کرده، پیشقدم شدیم و هر آنچه در توان ما بود از تولید ماسک و توزیع آن تا تجهیز هتل ورزش گرگان برای خدمات دهی به بیماران سرپایی، بیمارستان صحرایی و غیره  انجام داده‌ایم.

فرمانده سپاه نینوای استان اضافه کرد: اکنون هم با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان این آمادگی را داریم تا همه سالن‌های ورزشی و امکانات سپاه را در اختیار این دانشگاه قرار دهیم تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های مختلف در طرح شهید سلیمانی نیز اظهار داشت: اجرای واکسیناسیون، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و تداوم رزمایش کمک مومنانه مهمترین برنامه‌های ما در مرحله دوم این طرح است.

سردار ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: امروز مسئله نخست و فوری کشور پایان دادن به پیک پنجم کروناست و سپاه و بسیج که از دل مردم شکل گرفته در هر زمینه‌ای که لازم باشد در خدمت مردم خواهد بود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار