فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از سپاه درخواست کرد در امر واکسیناسیون عمومی برای مقابله با کرونا به آنان کمک کنیم و ما نیز در کنار همه اقدامات، مراکز فرهنگی و ورزشی سپاه را هم برای واکسیناسیون اختصاص دادیم.

فضاهای ورزشی و فرهنگی سپاه گلستان به مراکز واکسیناسیون کرونا اختصاص پیدا کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از کردکوی، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در یکی از فضاهای متعلق به سپاه این شهرستان اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان بحرانی است و همه باید کمک کنیم تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

وی گفت: ما برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام آمادگی کرده‌ایم و اکنون درخواست این دانشگاه، تأمین فضای مورد نیاز برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون تجمعی است.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: پیش از این سه مرکز واکسیناسیون شهری در فضاهای متعلق به سپاه استان ایجاد شده بود و امروز چهارمین مرکز که مزین به نام شهید مدافع حرم زاهدپور است، در یکی از مکان‌های متعلق به سپاه شهرستان کردکوی افتتاح شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان برای واکسیناسیون گروه‌های سنی گفت: واکسیناسیون کووید 19 در استان و در هفته‌های اخیر شتاب خوبی گرفته و تاکنون به 48 درصد جامعه هدف واکسن تزریق شده است.

سردار ملک شاهکوهی بیان داشت: علاوه بر مراکز واکسیناسیون تجمعی شهری، با هماهنگی‌های انجام شده برخی از مراکز بهداشت در روستاها هم کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند که سبب تسریع در امر واکسیناسیون خواهد شد.

وی گفت: طبق گفته مسئولان در تامین واکسن برای شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و با برطرف شدن موانع و مشکلات و شروع به کار مراکز جدید، ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به یکهزار و 500 نفر رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به بسیج همه امکانات و نیروها برای مهار کرونا  در استان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز با توجه به وضعیت فوق بحرانی در شرق استان، 100 نیروی پزشک و پرستار به همراه تجهیزاتی مانند دستگاه‌های اکسیژن ساز، آمبولانس و غیره به استان اعزام شدند و بیمارستان صحرایی در گنبدکاووس راه اندازی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار