از درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در گرگان تا کاهش ۴۵درصدی تردد خودرو در گلستان از جمله اخبار مهم 30 مردادماه در گلستان بود.

از درخواست برای ایجاد بیمارستان صحرایی در گرگان تا کاهش ۴۵درصدی تردد خودرو در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اگر شرایط تامین واکسن خوب باشد، توان تزریق روزانه ۲۰ هزار دوز واکسن در گلستان وجود دارد.

*** مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: ۱۰۰ درصد مشاغل گلستان اظهار نامه مالیاتی خود را ارائه کردند.

*** معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون ۵۷۷ هزار دوز واکسن کرونا به گلستان تحویل داده شده که ۳۸۲ هزار و ۹۰۰ دوز آن در نوبت اول تزریق شده است.

*** فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که تمام توان سپاه استان در اختیار علوم پزشکی قرار می گیرد، گفت: مرحله جدید طرح شهید سلیمانی با انسجام بیشتری به پیش می رود.

*** استاندار گلستان از کاهش ۴۵ درصدی تردد خودروها در محدودیت های کرونایی جاری در استان خبرداد و گفت: از فردا ساعت کاری به روال قبل برمی گردد.

*** دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین (ع) استان گلستان از توزیع سه هزار بسته معیشتی، پنج هزار بسته بهداشتی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم در مردم مناطق کمتربرخوردار استان خبرداد.

*** رئیس پلیس راهور گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۵ هزار خودرو در گلستان، منع تردد شبانه را رعایت نکرده و اعمال قانون شدند.

***فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: با توجه به شرایطی که در موج پنجم کرونا تجربه می‌کنیم مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با انسجام و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است و هیچ کوتاهی در اجرای این طرح از سوی هیچ نهادی پذیرفته نخواهد بود.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش تعداد بیماران کرونا بستری در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: با اینحال اگر سوله‌ای در مرکز استان در اختیار ما قرار بگیرد آن را تبدیل به بیمارستان صحرایی می‌کنیم.

***با وجود اینکه ۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در گرگان فعال است اما ازدحام جمعیت در برخی از این مراکز، گلایه‌ها و انتقادات زیادی به همراه داشته و این مراکز عملا تبدیل به مکان‌هایی برای شیوع بیشتر کرونا شده‌اند.

***رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکوم به حبس در علی آباد کتول که یک خانم شاغل در امور آموزشی بود به جای زندان، به زوج‌های جوان مشاوره می‌دهد.

***استاندار گلستان گفت: ساعت کاری ادارات استان از فردا ( یکم شهریور) به روال گذشته برمی‌گردد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ همه ادارات استان موظف به خدمات‌دهی به مردم هستند.

***دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) گلستان گفت: در ایام سوگواری امام حسین (ع) نذورات خیرین در قالب بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و غیره جمع‌آوری و در این راستا ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد.

***رئیس کل دادگستری گلستان گفت: محکوم به حبس در علی‌آبادکتول به جای زندان، به زوج‌های جوان مشاوره می‌دهد.

*** معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت : با توجه به استقبال خوب مردم از روند تزریق واکسن کرونا تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این استان افزایش یافته است.

*** فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: این نهاد در دهه اول محرم با همکاری نیکوکاران هزار و ۲۵۵ بسته حمایتی هر کدام به ارزش تقریبی سه میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار