مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: بنا به درخواست برخی مولفان و ناشران و با توجه به شرایط ویژه کرونایی و تعطیلی های پی آمد آن، مهلت ارسال کتاب به جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان تا 15 شهریور تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال کتاب به دوسالانه کتاب استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، گفت: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنا به درخواست برخی مولفان و ناشران و با توجه به شرایط ویژه کرونایی و تعطیلی های پی آمد آن، مهلت ارسال کتاب به جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان تا 15 شهریور تمدید شده است، افزود: جایزه دوسالانه کتاب گلستان با هدف حمایت و تشویق مولفان و مصحفان و ناشران استان،  ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت فرهنگی و معرفی آثار قومیت‌ها، آیین‌ها و سنت‌ها مردم استان  گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره شرابط شرکت در جایزه دوسالانه کتاب گلستان، افزود: آثار ارسالی مولفان می‌بایست برای نخستین بار در سال‌های 1398 و 1399 منتشر شده و جزء کتاب‌های کمک درسی نباشد.

کشمیری ادامه داد: همچنین آثار، مربوط به نویسندگان و ناشران استان و یا کتاب با موضوع  استان گلستان بوده و دارای برگه اعلام وصول باشند. 

وی با اشاره به اینکه آثار باید در 2 نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شوند، گفت: کتب دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از پدید آورندگان، مترجمان، مصحفان و ناشران، گفت: از این عزیزان دعوت می‌کنم با ثبت نام در تارنمای اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه دوسالانه کتاب سال معرفی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار