مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان برگزار می‌شود.

فراخوان جایزه دوسالانه کتاب استان گلستان منتشر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان گفت: جایزه دوسالانه کتاب گلستان با هدف حمایت و تشویق مولفان و مصحفان و ناشران استان،  ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت فرهنگی و معرفی آثار قومیت‌ها، آیین‌ها و سنت‌ها مردم استان  گلستان برگزار می‌شود.

وی درباره شرابط شرکت در جایزه دوسالانه کتاب گلستان، افزود: آثار ارسالی مولفان می‌بایست برای نخستین بار در سال‌های 1398 و 1399 منتشر شده و جزء کتاب‌های کمک درسی نباشد.

کشمیری ادامه داد: همچنین آثار، مربوط به نویسندگان و ناشران استان و یا کتاب با موضوع  استان گلستان بوده و دارای برگه اعلام وصول باشند. 

وی با اشاره به اینکه آثار باید در 2 نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شوند، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 31 مردادماه سال جاری است و کتب دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از پدید آورندگان، مترجمان، مصحفان و ناشران، گفت: از این عزیزان دعوت می‌کنم با ثبت نام در تارنمای اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه دوسالانه کتاب سال معرفی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار